جد و حب و ضحك و لعب
جد و حب و ضحك و لعب
جد و حب و ضحك و لعب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

* من المؤسف حقاً أن تبحث عن الصدق، في عصر الخيانة و تبحث عن الحب .. في قلوب جبانة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب  Empty
مُساهمةموضوع: حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب    حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب  I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 22, 2010 10:10 pm

--------------------------------------------------------------------------------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

كيفكم يا حلوين اكيد عنوان الموضوع شد الكثير منكم
ما علينا اكيد بس كما عهتموني في السابق يا اعضاء على كيفك

بحب تكون مواضيعي مميزه ولها نبرة في المجتمع

واليوم بقدملكم موضوع مميز

بحب اوضحلكم انو في هاد الموضوع ما في صور بنات عربيات
لكن تعالو احكيلكم وين في صور لبنات عربيات من كل الدول العربية

شبه عاريات او قمة الاغراء شيئ قصير وشيئ صدر مفتوح وشيئ من غير هدوم
وشيئ حركات غريبة با الصور شيئ مممممممممم روعة من الاخر
هههههههه

موضوعنا اليوم موضوع نقاش ونصيحة وفائده طبعا الموضوع من كتاباتي بتعرفو بكتب اي شيئ بخطر ببالي نتاقش بي

بعد انشائي حسابي على موقع الفيس بوك اكتشفنا خدمة يقدمها الموقع الاجتماعي الفيس بوك

حيث يجلب مواضيع اي موقع اليه تلقائي
كما افعل انا با الموضوع الذي يحلو لي

ليشاركوني في الموضوع اصدقائي

والاصدقاء المضافين عندي بصفحتي على الفايس بوك يلا حظون ذالك

وبتدئت في استقبال اضافات الاعضاء عليه على صفحتي
وسبحان الله الاغلبية كانت صبايا بس شو صبايا انسو من الاخر عليهم صورر دمار

ههههههه لا تضحكو ولا تحكو شيئ بعقولكم

جاييكم با الكلام

ما بيختصر الامر على الصبايا المضافين عندي في صفحة الفايس بوك

بل بجميع موقع الفايس بوك ومن كل الدول العربية هناك صبايا يعرضون صورهم الشخصية

اكيد بل و 100% اكيد بحسن نية

لكن ما تجهلة الصبايا لا يعلمن ما فى سرائر الآخرين الذين قد يكونون من أصحاب النوايا السيئة ويستغلون المعلومات والبيانات والصور التى تعرضها الصبايا على مواقعهن الشخصية أسوأ استغلال.

صور الصبايا المنشورة عبر الإنترنت عموما عرضة للاستغلال الرخيص على المواقع المشبوهة من قبل أصحاب النفوس المريضة دون دراية الصبايا حتى المحجبات منهم

وهذا ما يحدث با الفعل
في المواقع الجنسية حيث يا اتي هذا ضعيف النفس ويجمع اكبر عدد من صور الصبايا العربيات
ويذهب للموقع الجنسي ويضيف موضوع
تحت عنوان حصريا اكبر مجموعة صور بنات عربيات ................. حصريا

وايضا

موضوع اخر
صور بنات محجبات يعرضن كذا وكذا وكذا

تخيلي نفسك يا صبية صورك التي على الفايس بوك او على موقع اخر من الانترنت
موجوده في احدى المواقع الجنسية

ويراها احد اقاربك او اصدقائك ما هو موقفك؟

وما ذا وماذا وماذا مليون سؤوال وسؤوال حول هذا الموضوع
لكن انا اريد ان نتناقش في هذا الامر ولعلى وعسا نخرج بشيئ مفيد

وان لم نخرج بشيئ مفيد يلا خلي ها الشباب تعيش وتتغذى
هههههههههههههه
https://7yana.yoo7.com
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب    حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب  I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 22, 2010 10:14 pm

هو طبعا الاسم غريب شويه وانا عارف ان ناس كتير كل ما تشوف العنوان هتخش علطول بس انا حبيت اوضح حاجه غريبه وشوفتها كتيرر وما ذنب هؤلاء الابرياء اللى وثقوا فينا وربنا يهدى الناس اجمعين

طبعا مش الشباب كلها هى بتبقى قله العياز بالله معندهاش ضمير وبيجرحوا مشاعر الاخرين وربنا يهدى
gege mosa
سيدة المنتدى الاولى
سيدة المنتدى الاولى
gege mosa

مُساهمةموضوع: رد: حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب    حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب  I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 26, 2010 5:16 pm

معقولة يااحمد فى ناس زبالة كدة لسة بجد

(معلش سورى فى اللفظ)

بس تصدق ممكن لانى تذكرت دلوقتى اول موقف مر بية لما كنت اول مرة بكلمك وانتة قولت لى اتصرف ازاى

فاكر يااحمد بجد شىء وؤسف والواحد بيكون حزين بجد على الشباب دول

بس على فكرة انا دخلت الموضوع دة وعارفة ومتاكدة انة مقلب منك علشان نقراة الموضوع زى بقية المواضيع هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس بجد موضووووووووووووووووووووووووووع تحفة ونصيحة لكل فتاة

ميرسى يااحمد بجد وميرسى ليك بجد على النصيحة الى انتة ادمتها

I love you I love you I love you
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب    حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب  I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 26, 2010 7:55 pm

اولا انا اسف على الاسم الموضوع بس كانت حابب اوصل معلومه للفتيات اللى فى المنتدى معانا
وشكرا على مرورك يا جيجى
gege mosa
سيدة المنتدى الاولى
سيدة المنتدى الاولى
gege mosa

مُساهمةموضوع: رد: حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب    حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب  I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 12:30 am

على اية يااحمد انا على فكرة حصلى موقف اول ما دخلت على النت وربنا يبارك فية احمد هوة الى نصحنى اعمل اية واتصرف ازاى

وانا هاقووووووووووووووووووووووووول الموقف دة اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية

وتعالوا معاية

اول ما انا دخلت النت دخلت الشات وبعد كدة فلاقيت كذا حد بيكلمنى (ولاد)فكنت انا برفض اتكلم مع اى ولد لغاية لما كتبت على الشات اننى عاوزة اكلم بنت محترمة ياجماعة لاننى كنت نفسى اكلم بنت دة الى كان فى دماغى فى الاول وبعد كدة عرفت ان مفيش ولا بنت على الشات زى ما قالى احمد بعد كدة

المهم بعد ما كتبت كدة جات بنت وكلمتنى وهى ولد وكلمتنى على اساس انها بنت وقالت على نفسها اسم بنت كمان واسم بلدها يعنى بياناتها كلها ودة كلة غلط لانة بعد حوالى نصف ساعة من كلامى معاهة او معاة وكان بيلح او بتلح انى ابعتلها صورتى وانا شكيت فى الاول معقول بنت وتطلب كدة على طول وانا علشان اتاكد انها بنت اقولتلها ابعتيلى صورتك الاول فبعتلى صورة بنت مش محجبة ونصفها الى فوق شبة مغطى بمعنى شعرها باين وعاملة مشط كدة ومكياج كامل ومكشوفة من فوق
اكيد فهمتونى معلش انى بوضح بس علشان تعرفوا فى اد اية شباب مخة فاضى وزبالة سورى فى اللفظ وكل دة عملة علشان اثق فية او فيها واديها صورتى المهم قولتلها او قولتلة ان كدة ما يصحش انى اعرفك كدة على طوووووول واديكى صورتى المهم انى لم اوافق ان اعطيها صورتى لانى احساسى كان بيقولى ان كان فى حاجة غلط فى الموضووووووووووع وكان اصلا استحالة انى ابعتلها صورتى لانى معرفهاش ولا اثق فيها المالة مسالة مبدا

وساعة لما قولتلها ان المسالة مسالة مبدا ومش ممكن اديكى صورتى ياخبرررررررررررررررررررررررر انتم ما تعرفوش اية الى حصلىاكمنة عرف طبعا اميلى

وفىنفس اللحظة بعتلى صورة بنت فى منتهى القذارة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بجد مش عارفة اقووووووول اية

ولاالالفاظ بجد صعبة اوووووووووووووووووووووى انا لما بفتكر الموضووووووووووووع دة اعصابى بتتعب بجد

وكنت لما بفتح الكمبيوتر الاقية عامل زى عفريت العلبة بيطلعلى صور قذرة من كل اتجاة ومن كذا اميل مختلف الله اعلم دى صور مين ولا متركبة ولا اية الله اعلم بجد

وزى ما انتم عارفين عندى ولاد وكنت والله العظيم بخاف افتح الكمبيوتر وهما قاعدين جنبى علشان ما يشوفوش المهزلة دى لغاية لما عرفت احمد ربنا يديلة الخير كلة بجد

وقالى اتصرف ازاى
فعلا مش كل الناس زى بعضها لغاية اخر يوم فى عمرى هفضل اشكرك يااحمد على وقوفك جنيبى فى موقف زى دة

بجد انتة انسان جميل بجد وربنا يجيبلك الخير يارب

حصريا بنات العرب عاريات صور تشيب الراس عيشو يا شباب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت واقعية عن العرب و اسرائيل
» قصه المرأه ذات الثلاث بنات
» طرق التعامل مع النساء ... تعلموا يا شباب
» حصريا كليب عزيز الشافعي - زملكاوي انا ديفيدي كوالتي
» حصريا اغنيه عزيز الشافعى - سلامات Cd Q 256Kpbs من الالبوم الزمالك القادم